Subject: RE: Aruküla-Kalesi klt
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 Aug 2025 13:00:12 +0300

Tere

Saime esimese sammu tehtud kirjalik nõusolek tööde alustamiseks.

Paluksime nüüd järgmise sammuna objekti üle vaatlust. Mida järgmisena
omalt poolt saame teha?

Vastust ootama jäädes

Kärt Kuivjõgi-Toodu

tehniline sekretär

Viaston Infra OÜ • Tiigi tn. 28, Jüri alevik, Rae vald 75301

m: (+372) 5836 6493 • t: (+372) 600 9969 • e:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] •  <http://www.viaston.ee/> www.viaston.ee

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Friday, July 18, 2025 11:40 AM
To: [email-masked]' <[email-masked]>
Subject: Aruküla-Kalesi klt

Tere

Teostasime ehitustöid Aruküla-Kalesi kergliiklustee ehitamiseks.
Ehitusluba kergliiklusteele (EHR kood 221426236) ja kergtee
tänavavalgustusele (EHR kood 22142315) rajamiseks riigitee 11300
Lagedi-Aruküla-Peningi äärde (km 11,42-13,85),

Ehitustööd on nüüd lõppenud ja nüüd oleks vaja teha objekti ülevaatlus ja
muud vajalikud protseduurid, et saaksime alustada kasutusloa taotlemist.

Mida peaksime täpsemalt tegema või kelle poole pöörduma?

Vastust ootama jäädes

Kärt Kuivjõgi-Toodu

tehniline sekretär

Viaston Infra OÜ • Tiigi tn. 28, Jüri alevik, Rae vald 75301

m: (+372) 5836 6493 • t: (+372) 600 9969 • e:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked] •  <http://www.viaston.ee/> www.viaston.ee